pondělí 6. července 2009

Kouknutí







Únava nás opustila, tak dceruška vyrazila mezi kamarády. Jela se jen kouknout, jak běhají, skáčou a hrají různé hry. Jela se jen koukat. Domů přijela s rukou v sádře, protože jim při volejbalu chyběl hráč. A to jsem si naivně myslela, že jsme si to již pro letošek vybrali. V nálezu má psáno pravák, namísto levák, ale pan doktor byl prý moc hezkej. Co na tom, že se dvakrát ptá, a pak stejně napíše opačnou ruku. Snad někomu nevyoperuje zdravou ledvinu, či jiný párový orgán. Sádra mě přesvědčila, že zvířecí říše není to pravé ořechové, a tak jsem se pokorně vrátila k vánocům. Stážných andělů u nás není asi dost, tak jsem se rozhodla nějaké vyrobit. Občas mezi to vložím nějakou hvězdu, nebo kapříka. Kamarádovi jsem udělala k narozkám  květinu, kterou by asi nikdo nepohrdnul. Semínka mi nevyklíčila, a tak mi nezbývá nic jiného, než chodit do práce.

Žádné komentáře:

Okomentovat